طرح سرمایه گذاری مطمئن الهیه (سما)

آغاز انتشار سهام طرح سما:

مطابق نمودارهای سالیانه شرکت،نوسان قیمت زمین علیرغم افت های مقطعی درمجموع رشدی صعودی داشته است و این موضوع کاملاً روشن است که در کشور ما سرمایه گذاری در بخش زمین همواره سودآور بوده است.تشخیص زمان و چگونگی سرمایه گذاری در این بخش مهمترین نکته در فرآیند اقتصادی فوق است.

 پس از بررسی ها و کارشناسی های گوناگون، هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفت تا با واگذاری زمین به صورت سهام پروژه امکان ورود سهامدارن به چرخه اقتصادی با حداقل سرمایه را فراهم آورد و با سرمایه گذاری در بخش زمین ، سود ناشی از این فعالیت اقتصادی مستقیماً عاید سهامدار گردد . این تصمیم از آنجا نشأت گرفت که ما تجربه موفق سهام پروژه ی سروش یک را پشت سر گذاشتیم و طی این پروژه سهامداران شرکت توانستند با حداقل سرمایه یک میلیون تومان در سود مشارکت در ساخت و ساز سهیم گردند . از طرفی قیمت زمین درحال حاضر به علت رکود در پایین ترین سطح خود قرار دارد و واگذاری آن به سهامداران در شرایط فعلی موجب تضمین سود آنان در دوران رونق بازار زمین و مسکن خواهد شد. اکنون با معرفی طرح جدید سرمایه گذاری در بخش زمین با عنوان ” طرح سرمایه گذاری کوتاه مدت سما ” سعی داریم گامی دیگر در جهت تحقق اهداف فوق برداریم.

طی این طرح تعدادی از زمین های خریداری شده در سنوات گذشته (واقع در منطقه الهیه)، پس از برآورد قیمت توسط کارشناسان رسمی دادگستری، به صورت سهامی منحصراً به سهامداران شرکت عرضه خواهد شد.
شما می توانید با حداقل سرمایه یک میلیون تومان یک سهم از این طرح را خریداری نمایید و با بکارگیری سرمایه های خرد از سود سرمایه گذاری در بخش زمین بهره مند شوید.
خرید سهام طرح سرمایه گذاری کوتاه مدت سما به روش خرید نقدی میسر است از این رو با توجه به محدود بودن تعداد سهام قابل انتشار در این طرح،چنانچه مایل به سرمایه گذاری هستید عدد 7 را به سامانه پیامک شرکت به شماره 10000810 ارسال نمایید.
بی تردید هدف از تعریف پروژه های اقتصادی برای سهامداران ، افزایش منافع مالی آنهاست و مدیران شرکت الهیه نیز همواره این موضوع را به عنوان دغدغه اصلی خود قلمداد کرده اند.