بازدید آقای محسن رفیق دوست از منطقه نوین الهیه

همزمان با ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ، آقای محسن رفیق دوست طی  سفری به مشهد مقدس  از شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان و منطقه الهیه مشهد بازدید کردند.

  ایشان که در کنار نام آورانی چون سردار شهید نورعلی شوشتری، از بنیانگذاران  شرکت الهیه محسوب می شوند، ضمن اظهار رضایت از فعالیت های انجام شده آینده این منطقه شهری را مثبت ارزیابی کردند .

  شرکت الهیه خراسان از سال 1377 طی قراردادی با سازمان مسکن و شهرسازی، آماده سازی حدود  800 هکتار از اراضی غرب مشهد را به انجام رسانید. درسال 1384برای نخستین بار در کشور مسوولیت اداره شهرداری منطقه ،  به یک شرکت خصوصی محول گردید و شرکت الهیه این وظیفه را  تا زمان استقرار کامل و تثبیت شهرداری منطقه 12 مشهد عهده دار شد.

 با فراهم آمدن زیرساخت ها، فعالیت های شرکت معطوف به احداث پروژه های ساختمانی و انبوه سازی در سطح منطقه شد که طی آن بیش از 2000 هزار واحد مسکونی، اداری و تجاری در منطقه الهیه مشهد احداث گردید .

شرکت الهیه به پشتوانه  ده هزار سهامدار خود که عمدتاً از ایثارگران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند گامی موثر در شکل گیری دوازدهمین منطقه شهری پایتخت معنوی ایران اسلامی برداشته و با فعالیت های عمرانی و مشارکت های کلان اقتصادی این روند را ادامه خواهد داد.

p4

 

p3

 

p2