بازدید مدیران شرکت از خانه ی دل ها (آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش)

رسول خدا (ص) فرمود: هر كه معلولی را در كارهایش کمک کند، خدا در كارش به او كمك دهد و در قيامت فرشته‏ هائى روا دارد كه او را در گذر از هراسها كمك دهند، و از خندق هاى آتش بگذرانند و از صراط او را سالم به بهشت رسانند.

سه شنبه 15 دی ماه  اعضاء هیئت مدیره ، مدیرعامل  و مدیران شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان با حضور در آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش با مددجویان این مرکز ملاقات داشتند. مسئولان شرکت الهیه همچنین با همراهی مدیرعامل و معاونین موسسه از قسمت های مختلف  مرکز از جمله سالن های توانبخشی ، و کارگاه های اشتغال بازدید نمودند و از نزدیک با فعالیت ها، امکانات و خدمات مختلفی که برای معلولان بخصوص در حوزه حرفه آموزی و اشتغال زایی انجام می گردد آشنا شدند.

درپایان احمد عباسی مدیرعامل این شرکت با ابراز خرسندی از حضور در این موسسه خدمت به معلولان را توفیق ارزنده ای دانست که خداوند نصیب هرشخصی نمی کند و اظهار داشت : خدمت به این بخش از جامعه جز با نیت خدایی امکان پذیر نیست. وی همچنین اصل آموزش و آماده نمودن معلولین برای مستقل شدن و ورود به بطن جامعه را از نکات  قابل ملاحظه ای دانست که درآسایشگاه شهید فیاض بخش بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است. ایشان همچنین آمادگی شرکت الهیه را برای کمک و همکاری با موسسه خیریه شهید فیاض بخش در زمینه های گنوناگون بخصوص در حوزه تبلیغات و معرفی درهمایش ها و سمینارهای شرکت الهیه اعلام نمود.

همچنین آقای اکبر صابری فر (شهردار اسبق مشهد و عضو هیئت مدیره شرکت الهیه) نیز در این ملاقات ضمن تقدیر از خدمات این مرکز اظهار داشت: در زمان مسئولیتم در شهرداری چند مرتبه به آسایشگاه آماده بودم ولی از آن زمان تحولات زیادی در این مرکز انجام شده به خصوص در حوزه حرفه آموزی و اشتغال زایی مددجویان که این مهم نشان از مدیریت و درایت مسئولان این موسسه می باشد.

لازم به یادآوریست  قبل از شروع این بازدید نیز جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین آسایشگاه و مدیران شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان برگزار گردید و مشکلات معلولین و راهکار های کمک به این قشر از جامعه مورد بررسی قرار گرفت.

سهامداران محترم ، لطفا در صورت تمایل جهت کمک به معلولین جسمی و حرکتی کشورمان کمک های خود را به شماره کارت   6104337770079208   به نام آسایشگاه معلولین فیاض بخش واریز نمایید.

DSC_0049 copy

DSC_0057---333 copy

DSC_0069 copy

DSC_0083 copy

DSC_0071 copy