راهنمای استفاده از نرم افزار تلفن همراه خانواده الهیه (ویژه ی اندروید)

qrcode_1440477507

به منظور اطلاع رسانی هرچه سریعتر و آسانتر به سهامداران شرکت، نرم افزار جامع خانواده الهیه (نگارش یک ) جهت نصب بر روی تلفن های همراه هوشمند (اندروید) طراحی و تولید شد.با استفاده از این نرم افزار، در هر لحظه میتوانید از اخبار، اطلاعات شخصی، سهامی و مالی خود در شرکت الهیه مطلع گردید و برخی اطلاعات را ویرایش نمایید، همچنین امکان خرید و فروش سهم، زمین و آپارتمان در این نرم افزار وجود دارد و به مرور فعال می گردد.
جهت فعال سازی نرم افزار می بایست فرم تعهد ذیل را تکمیل و از طریق پست پیشتاز و یا حضوراً به شرکت ارسال نمایید.
آدرس پستی: مشهد- صندوق پستی 1379-91895

چنانچه شما از گوشی و یا تبلت های اندرویدی استفاده می کنید می توانید این نرم افزار را از طریق لینک زیر دریافت کرده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                               

دقت داشته باشید هنگام کار با این نرم افزار می بایست اینترنت دستگاهتان متصل باشد در غیر اینصورت امکان استفاده نخواهید داشت.

 

فرم تقاضا نامه و تعهد نامه

 

با توجه به اینکه در این نسخه ، برنامه به کاربر امکان تغییر برخی اطلاعات و مشخصات را میدهد، می بایست جهت فعال سازی، فرم های تقاضا نامه و تعهد نامه را از لینک زیر دریافت کرده و پس از امضا و درج اثر انگشت آن را از طریق پست پیشتاز به آدرس مشهد- صندوق پستی 1379-91895 ارسال و یا حضورا به روابط عمومی شرکت تحویل نمایید.

                                                     

حداکثر 72 ساعت پس از ارسال فرم فعال سازی حساب شما صورت خواهد گرفت و نرم افزار قابل استفاده است.

نسخه مهمان و نسخه اصلی (تفاوت)

نرم افزار خانواده الهیه شامل دو قسمت می باشد :

1- نسخه مهمان

این نسخه شامل لیست آخرین تغییرات قیمت سهام، سود مصوب سالیانه، اخبار و اطلاعیه ها، لیست پروژه ها، گالری تصاویر می باشد.

2- نسخه اصلی (یوزر)

این نسخه علاوه بر موارد نسخه مهمان از امکاناتی دیگر شامل: ویرایش اطلاعات پستی ،مشاهده اطلاعات مالی ،درخواست خرید و فروش سهام،درخواست خرید زمین و آپارتمان، ارسال و دریافت پیام و ارسال پیام به وکیل برخوردار می باشد.

“راهنمای نسخه مهمان”

این نسخه نیاز به کلمه عبور و رمز ندارد و برای ورود فقط کافیست که بر روی دکمه ورود مهمان کلیک نمایید.

1

پس از ورود به نرم افزار منو های زیر قابل مشاهده است. هر کدام از قسمت های نرم افزار اطلاعاتی را ارائه می دهد . بهتر است پس از ورود ابتدا دکمه ی بروز رسانی را انتخاب کنید و چند لحظه منتظر بمانید تا نرم افزار آخرین اطلاعات را از سرور دریافت نماید.

2

اخبار و اطلاعیه ها

3- آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطابق وب سایت شرکت در این قسمت قرار می گیرد. با انتخاب عنوان هر خبر می توانید جزییات آن را مطالعه نمایید.

3

سهام

4- آخرین تغییرات قیمت سهام و سود مصوب سالیانه در این قسمت قابل رویت می باشد.

 7

8

پروژه ها

5- لیستی از پروژه های انجام شده و در حال اجرا شرکت را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

4

گالری تصاویر

6- تصاویر مربوط به پروژه ها ، بازدید ها و همایش ها و سمینار ها در این قسمت بارگزاری می گردد

 5

درباره ما

7- در این قسمت معرفی شرکت، مدیران و اطلاعات تماس وجود دارد.

 6

“راهنمای نسخه اصلی (یوزر – سهامداران)”

۱- نرم افزار را اجرا کنید نام کاربری و کلمه ی عبور خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید.

1

۲- پس از ورود به نرم افزار منو های زیر قابل مشاهده است. هر کدام از قسمت های نرم افزار اطلاعاتی را ارائه می دهد . بهتر است پس از ورود ابتدا دکمه ی بروز رسانی را انتخاب کنید و چند لحظه منتظر بمانید تا نرم افزار آخرین اطلاعات را از سرور دریافت نماید.

۳- در طول کار با نرم افزار چنانچه نقایصی را مشاهده کردید از منوی پیام ها ، موارد مربوطه را به شرکت ارسال فرمایید.

1

اطلاعات سهامداری

۴ -این قسمت به سه بخش اطلاعات شخصی ، اطلاعات پستی و عکس تقسیم می شود.
۵- در بخش اطلاعات شخصی، مشخصات فردی و تعداد سهام شما فقط قابل مشاهده است. چنانچه مغایرتی مشاهده می کنید با امور سهام شرکت تماس حاصل فرمایید.

۶- در بخش اطلاعات پستی، همانگونه که از عنوان پیداست فیلد هایی در اختیار شما قرار میگیرد که در مکاتبات رسمی ، ارسال نشریات ، پیامک ها و همچنین خبرنامه های وب سایت با اهمیت است. شما میتوانید این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنید . دقت داشته باشید ویرایش شما با توجه به فرم تعهدنامه به منزله ی تایید رسمی در قبال تغییر اطلاعات است.

3

۷- در بخش عکس می توانید از طریق دوربین دستگاه و یا عکس های قبلی خود ، تصویر چهره تان را در نرم افزار ثبت کنید. این موضوع به شناسایی شما هنگام مراجعه به شرکت در مواقعی که کارت شناسایی همراه ندارید کمک خواهد کرد.

5

اطلاعات مالی

۸- در این قسمت شما می توانید از آخرین وضعیت بستانکاری یا بدهکاری خود مطلع گردید، به عنوان مثال: چنانچه سود های سهام خود را هنوز دریافت نکرده باشید به حساب بستانکاری شما منظور می گردد.

 6

آخرین تغییرات قیمت

۹- آخرین تغییرات قیمت سهام و سود مصوب سالیانه در این قسمت به نمایش گذاشته می شود.

8

 7

خرید و فروش سهام

۱۰- در این قسمت شما می توانید نسبت به خرید سهام و یا فروش سهام خود اقدام نمایید به این منظورکافی است تعداد سهم خود جهت خرید و یا فروش مشخص نمایید و دکمه ثبت درخواست را بزنید همچنین در بخش سوابق ، لیست درخواست های ثبت شده شما نمایش داده میشود.

9

10

تذکر: دقت داشته باشید ثبت درخواست به معنای قطعیت خرید و فروش سهم نیست و هرگونه نقل و انتقال می بایست با حضور طرفین یا وکلای قانونی آنان در دفتر شرکت ثبت گردد. به این منظور پس از ثبت درخواست ، از طرف امور سهام شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد.

آپارتمان

11- در این قیمت با مشاهده لیست مشخصات و قیمت آپارتمان های، آماده فروش شرکت می توانید درخواست خرید خود را برای هر یک از این واحد ها ثبت نمایید.

*برای درخواست خرید انگشت خود را بر روی گزینه مورد نظر نگه دارید.

* جهت مشاهده پلان آپارتمان با انگشت یکبار بر روی گزینه مورد نظر بزنید.

* در قسمت درخواست خرید، لیست آپارتمان های سفارش داده شده و وضعیت درخواست را می توانید مشاهده نمایید.

 2

3

تذکر: دقت داشته باشید ثبت درخواست به معنای قطعیت خریدآپارتمان نیست . و هرگونه خرید باید با حضور طرفین در دفتر شرکت ثبت گردد.به این منظور پس از ثبت درخواست ، از طرف امور املاک شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد.

زمین

12- جهت خرید زمین می توانید لیست زمین های قابل فروش شرکت را در قسمت زمین ها ملاحظه نمایید و با نگه داشتن انگشت بر روی گزینه مورد نظر درخواست خرید خود را ارسال نمایید.

در قسمت درخواست خرید هم می توانید لیست درخواست ها خرید و وضعیت خرید را مشاهده نمایید.

4

5

تذکر: دقت داشته باشید ثبت درخواست به معنای قطعیت خرید زمین نیست . و هرگونه خرید باید با حضور طرفین در دفتر شرکت ثبت گردد. به این منظور پس از ثبت درخواست ، از طرف امور املاک شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد.

پیام ها

13- این قسمت شامل امکان ارسال پیام به شرکت، به وکیل(درصورت انتخاب) و ثبت انتقاد و پیشنهاد است.
برای ارسال پیام به شرکت ، دکمه جدید را انتخاب کنید و سپس به ترتیب عنوان پیام و شرح پیام را وارد نمایید و در انتها دکمه ی ارسال پیام را انتخاب نمایید. در بخش های ارسال و دریافت ، لیست پیام های شما آرشیو می گردد.
توجه: پیام های ارسالی شما به شرکت اعم از انتقاد و پیشنهاد و یا پیام جدید از طریق اینترنت خواهد بود وپیام به وکیل از طریق پیامک سیمکارت شخصی تان انجام می گردد. بنابراین وکیل شما پیامکی از شما دریافت خواهد کردکه در آن نام شما به وی معرفی شده و پیامتان بر روی گوشی ایشان نمایش داده میشود.

11

 

اخبار و اطلاعیه 

14- آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطابق وب سایت شرکت در این قسمت قرار می گیرد. با انتخاب عنوان هر خبر می توانید جزییات آن را مطالعه نمایید.

3

پروژه ها

15 – لیستی از پروژه های انجام شده و در حال اجرا شرکت را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

 4

گالری تصاویر

 5

 

تغییر رمز عبور

16- تغییر رمز را بطور متناوب خصوصا در اولین ورود به نرم افزار انجام دهید. این کار امنیت اطلاعات شما را بالا می برد. اهمیت نام کاربری و کلمه ی عبور از آن جهت است که چنانچه در اختیار سایر افراد قرار گیرد آن ها می توانند اطلاعات پستی شما را تغییر دهند و از سایر امکانات فوق استفاده نمایند. برای تغییر رمز ، ابتدا رمز فعلی و سپس رمز عبور جدید خود را دو بار وارد می نمایید و بعد دکمه ذخیره را بزنید. در صورت فراموش کردن رمز با تلفن 35313610 داخلی 6 تماس حاصل فرمایید.

13

سیستم اطلاع رسانی آنلاین(AlarmNotification)

چنانچه در نرم افزار اطلاعات تازه ای ، شامل خبر جدید ،تغییر قیمت سهام و یا پیام جدیدی برای شما ثبت گردد،سیستمبصورت اتوماتیک پیغامی را مبتنی بر دریافت اطلاعات جدید به شما نشان میدهد که می توانید با کلیلک بر روی آن و ورود یوزر نیم و پسورد از خبر جدید مطلع گردید:

انواع پیغام ها شامل:

1-شما یک خبر جدید دارید. (برای مشاهده خبر مربوطه پس از ورود به نرم افزار به قسمت اخبار و اطلاعیه ها بروید.)

2- شما یک تغییر قیمت جدید دارید. (برای مشاهده تغییر قیمت پس از ورود به نرم افزار به قسمت آخرین تغییرات قیمت بروید.)

3- شما یک پیام جدید دارید. (پس از ورود به نرم افزار به قسمت پیام ها (پیام های دریافتی) بروید.)

7

چنانچه در هر مرحله از کار با نرم افزار با اشکال مواجه شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید از طریق ایمیل rayane@elahiye.com  و یا تلفن : 13-35313610-051 (داخلی 6)  تماس حاصل فرمایید.