پاسخ به سوالات متداول سهامداران

Untitled

با توجه به حجم انبوه پیامک ها و ایمیل های دریافتی و تشابه سوالات ، متاسفانه امکان پاسخگویی به همه آن ها امکان پذیر نبوده است لذا به منظور پاسخگویی به پرسش های این عزیزان تعدادی از سوالات متداول دریافتی پاسخ داده شده است .

-واحد های صنعتی سبک در چند طبقه بنا می گردد و آیا یک شکل ساخته می شود؟

پاسخ: این واحد ها در سه طبقه شامل زیرزمین ،همکف و طبقه اول که می تواند بسته به نوع کار به صورت نیم طبقه یا کامل باشد و در قالب تیپ های یکسان طراحی شده است.

-سود مصوب سهام الهیه در چه تاریخی پرداخت می شود؟

پاسخ: مطابق قانون تجارت سود مصوب در مجمع عمومی سالیانه طی هشت ماه از تاریخ تصویب به سهامداران پرداخت می گرد که متعاقباً اعلام می گردد. در حال حاضر شرکت توسعه و آینده الهیه تعدادی محدود از سهام الهیه را خریداری نموده است و آمادگی دارد این سهام را در ازای سود سال 88 الهیه به سهامداران محترم با اولویت تاریخ تقاضا واگذار نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 20-35313619- 051 امور سهام تماس حاصل فرمایید.

-آیا برای تجمیع اراضی مشاعی تدبیری اندیشیده اید؟

پاسخ: در راستای رونق و آبادانی هرچه بیشتر اراضی سهامداران ، تجمیع قطعات خصوصاً قطعات تجاری و مسکونی جزء اولویت های کاری شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان قرارگرفته و تا کنون از مالکین حدود یکصد قطعه دعوت به عمل آمده و نسبت به برگزاری جلسات مشترک با آنان اقدام گردیده است . در حال حاضر 62 قطعه از 300 قطعه اراضی تجاری مسکونی تجمیع شده است و اقدامات لازم در این خصوص با تمام توان در حال اجراست. لازم به توضیح است سهامدارانی که در امر تجمیع قطعات بر اساس دعوت شرکت اقدام نموده اند موفق گردیده اند تا سهم خود از قطعات تجاری مسکونی مورد نظر را با حداقل شصت درصد افزایش قیمت ، (نسبت به واگذاری بصورت انفرادی) به فروش برسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با امور املاک شرکت تماس حاصل فرمایید. تلفن : 35313618-051

– آیا قیمت سهم و زمین که توسط بنگاه های املاک بیان می شود قابل استناد است؟

پاسخ: از آنجا که این شرکت متعلق به شما سهامداران محترم می باشد و مدیران و کارکنان شرکت به عنوان امین شما در راستای حفظ منافع سهامداران تلاش می نمایند ، لذا پیشنهاد می گردد سهامداران محترم به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی سودجویان پیش از هرگونه نقل و انتقال سهم و یا خرید و فروش زمین با امور سهام و املاک شرکت تماس حاصل فرمایند.

– از چه طریقی می توان در پروژه های شرکت سرمایه گذاری نمود؟

پاسخ: سرمایه گذاری در پروژه های جاری و آتی شرکت بسته به نوع توافقات طرفین میسر است. ساده ترین نوع سرمایه گذاری برای همه افراد ، خرید سهام شرکت می باشد. علاقه مندان به سرمایه گذاری می توانند با تلفن های 13-35313610-051امور املاک و حقوقی تماس حاصل فرمایند.

– نوسانات قیمت سهام چگونه بوده است ؟

پاسخ: با توجه اینکه نوسانات پیش آمده در قیمت سهام و گاه کاهش آن علی رغم سود ده بودن شرکت الهیه و ارزش اموال و دارایی های پشتیبان سهام، به صورت کاذب صورت گرفته است، لذا با اجرای سیاست های تبیین شده شرکت این روند رو به افول نهاد، چنانکه طی 6 ماه گذشته سیر سعودی قیمت سهام آغاز شده و در طول این مدت حدود 20 درصد افزایش قیمت داشته است، پیش بینی می شود با ادامه این روند قیمت سهام به ارزش واقعی خود نزدیک خواهد شد.