مراسم تحویل ساختمان های مسکونی صبای 9 و 10 برگزار گردید

به منظور تکریم و قدردانی از حسن انتخاب خریداران آپارتمان های صبا، در تاریخ 28 دی ماه سال جاری مراسم تحویل واحدهای مسکونی صبای 9 و 10 به مالکین محترم، برگزار گردید.
در این مراسم آقای شیردل به نمایندگی از هیات مدیره شرکت به تبیین معیار های اخلاقی در احداث پروژه های عمرانی شرکت پرداختند و افزودند: صداقت و سلامت اخلاقی در کار، سرلوحه همه ی فعالیت های شرکت الهیه است. ایشان با بیان تاریخچه ای از روند تاسیس و فعالیت های عمرانی شرکت طی 18 سال گذشته، چشم انداز آینده الهیه را با توجه به قرارگیری در منطقه ی رو به رشد شهر روشن و امید بخش دانستند و اهمیت سرمایه گذاری در این منطقه را یادآور شدند.
در بخش دیگری از مراسم آقای عباسی مدیرعامل شرکت به روند احداث پروژه های مسکونی صبا پرداختند، ایشان خاطرنشان کردند اصلی ترین سرمایه شرکت الهیه اعتماد مشتریان و سهامداران به عملکرد شرکت است و ما به لطف خدا و در سایه این اعتماد موفق شدیم طی 5 سال گذشته مجتمع های مسکونی صبا را با بهترین کیفیت احداث و به مشتریان واگذار نماییم.
ایشان با بیان روند فنی و نظارتی حاکم بر پروژه های صبا افزودند: همه ی مراحل احداث از مراحل بتن ریزی تا خرید آهن الات و ساخت اسکلت و تا جزئی ترین مسائل علاوه بر نظارت فنی کارشناسان، درآزمایشگاه های تخصصی مربوطه نیز بطور مجزا مورد تست و سنجش کیفی قرار میگیرد و دفترچه ی فنی هر آپارتمان به انضمام گزارش تصویری آن در اختیار خریداران خواهد بود. ایشان اضافه کردند: در حال حاضر نام صبا در منطقه الهیه یک برند است، و شاخصه این برند کیفیت در ساخت و اطمینان و اعتماد خریداران به آن است.
در ادامه مراسم واحد های خریداران محترم طی دعوت نامه هایی به ایشان تحویل گردید.